Przyczepa jednoosiowa ZASŁAW 235SU DMC 350-750 uchylna MOCNA

770,93 €

Cena netto: 770,93 €

Najniższa cena brutto z 30 dni 4,016.08:
Wybór DMC ZASŁAW
  • 350kg
  • 400kg
  • 450kg
  • 500kg
  • 550kg
  • 600kg
  • 650kg
  • 700kg
  • 750kg

Wymiar wewnętrzny (cm): 235 x 132 x 35

Ładowność: 575 kg

DMC Min: 350 kg

DMC Max: 750 kg

Produkt dostępny
Wysyłka darmowa - 0 zł Wyświetl cennik dostawy
Pobierz kartę produktu Pobierz kartę w formacie PDF
 

Przyczepy ZASŁAW zajmują 3 miejsce w Polsce jeśli chodzi o ilość sprzedanych przyczep. Spośród konkurencji wyróżnia je to że są znacznie cięższe. Ponadto burty walcowane są na zimno  co gwarantuje większą sztywność i wytrzymałość. Wszystkie elementy ramy cynkowane są ogniowo. ZASŁAW stosuje dla wyróżnienia poprzeczkę z ceownika przy połączeniu dyszla z ramą. Gwarantuje to większe bezpieczeństwo podczas eksploatacji przyczepy.

Wyposażenie standardowe

Oś KNOTT niehamowana

Zaczep kulowy

Koło podporowe z obejmą

Koła 155/70 R13

Uchylna skrzynia ładunkowa

Wewnątrz skrzyni uchwyty do mocowania ładunku

Rolki mocujące plandekę

Burty boczne demontowane

Przednia i tylna burta demontowana

Przednia i tylna burta otwierana

ZMIANA DMC - 50 zł brutto

Wyposażenie dodatkowe

Plandeka płaska kolor szary lub niebieski 

Plandeka ze stelażem H800mm od burty (1 klapa otwierana)

Plandeka ze stelażem H800mm od burty (2 klapy otwierane)

Plandeka ze stelażem H1100mm od burty

Nadstawka burtowe 350mm 

Nadstawki siatkowe 450mm 

Drabinka przednia-ocynk ogniowy 

Koło zapasowe 155/70R13 

Wspornik koła zapasowego na dyszel 

Wspornik koła zapasowego na burtę 

 

CO WYRÓŻNIA PRZYCZEPY ZASŁAW NA TLE KONKURENCJI?  CECHY I KORZYŚCI…

Wszystkie przyczepy ZASŁAW o DMC 750kg są znacznie cięższe od konkurencji. Dla przykładu:

Przyczepa o popularnej długości 2 metrów sprzedawana w PL i EU waży średnio 120kg lub mniej sprzedawane w szczególności w marketach. Nasza Przyczepa dla przykładu:

Agro line 205SU – 170kg     To aż 50kg różnicy!

Idąc w kierunku większej przyczepy ta różnica jest jeszcze większa…

 

RAMA:

  • WSZYSTKIE ELEMENTY RAMY CYNKOWANE OGNIOWO – rama, dyszel, słupki – brak korozji. Większość produkowanych przyczep w segmencie gdzie decyduje cena tzw „papierowych” dotyczy to całego rynku EU, wykonywane są z blachy cynkowanej, która nie gwarantuje tak dobrej ochrony.

       Stal cynkowana (powszechnie stosowana) – grubość cynku od 15 do 25 mikronów

Stal ocynkowana ogniowo(rzadziej stosowana z uwagi na koszty) – od 60 do 120 mikronów

  • OŚ KNOTT  - DŁUGIE WSPORNIKI OSI PRZYKRĘCANE NA TRZY PUNKTY MONTAŻOWE. Takie połączenie gwarantuje jeszcze większą sztywność i wytrzymałość przyczepy niż w standardowo montowanych na dwa punkty  u konkurencji. Z doświadczenia wiecie, że klienci przewożą znacznie więcej niż dopuszczalne DMC wynikiem tego są częste pękanie osi na wsporniku i dyszla.
  • ZASŁAW STOSUJE POPRZECZKĘ Z CEOWNIKA PRZY POŁĄCZENIU DYSZLA Z RAMĄ – gwarantuje to zdecydowanie większe bezpieczeństwo podczas eksploatacji przyczepy Inne firmy do łączenia dyszla ze skrzynią przyczepy stosują blaszki, które pod większym obciążeniem pękają.

ZASŁAW STOSUJE JAKO BAZĘ SKRZYNI RAMĘ Z CEOWNIKA 2,5MM. Często firmy żeby zaoszczędzić nie stosują jako bazy ramy przyczepy. w najtańszych przyczepach na rynku EU często skrzynia w połączeniu z dyszlem tworzy funkcje ramy.

 

SKRZYNIA ŁADUNKOWA:

  •    WALCOWANE BURTY NA ZIMNO  - JEDNA Z NAJWAZNIJESZYCH CECH WYRÓŻNIAJĄCA NASZĄ PRZYCZEPĘ W EUROPIE! - gwarantują to większa sztywność i wytrzymałość – szerokość 30mm i wysokości 350mm. Technologia zaczerpnięta z przyczep AGRO.
  •   ESTETYCZNE WYKOŃCZENIE z zewnątrz jak również wewnątrz nowej skrzyni przez zastosowanie nowego przetłoczenia burty – skrzynia ładunkowa zyskała szerokość i jest teraz większa o 1cm gdzie mamy do wyboru szerokość 122cm i 132cm.
  • BURTY BOCZNE DEMONTOWANE – w standardzie montowane są w innowacyjny sposób rolki na burtach do zabezpieczenia plandeki. Zamontowane po skosie i schowane w profil burty jeszcze bardziej zabezpieczają zamontowana plandekę i minimalizujemy do zera przypadkowe zerwanie rolek mocujących.
  • PRZEDNIA I TYLNA BURTA otwierana i demontowana;
  • WYTRZYMAŁE ZACZEPY BURTOWE Z KOMENSACJĄ – ZB-04 jedne z najlepszych montowanych na rynku.
  • UCHWYTY MOCOWANIA ŁADUNKU WEWNĄTRZ SKRZYNKI  przykręcone do ramy, a nie prowizorycznie do burty.
  • UCHYLNA SKRZYNIA ŁADUNKOWA
  • W PRZYCZEPACH AL265SU IAL265T – przeznaczonych do bardziej wymagającej grupy klientów dla zwiększenia większej wytrzymałości dyszla, koło dojazdowe montowane jest centralnie pomiędzy dyszlami. Natomiast wysokość konstrukcji ramy przyczepy jest prawie dwukrotnie wyższa w stosunku do modelu bazowego AL205su. W ten sposób rama przyczepy jest bardzo wytrzymała

 

 

 

Informacja:
Opisy umieszczone na stronie pochodzą ze stron producentów oraz dystrybutorów, pomimo staranności przy ich umieszczaniu mogą zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec naszej firmy. Jeśli zauważą Państwo błąd w opisie prosimy o kontakt e-mailowy na adres sklep@mazzo.pl

Ładowność (kg)
575
DMC Min (kg)
350
DMC Max (kg)
750
ZASŁAW 235SU DMC 350-750
Nowy produkt

Możesz być również zainteresowany

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.

Produkt dodany do ulubionych

Kontakt

Kontakt

Polska: +48 790 290 721

Modrzyca: +48 880 410 790

Dolna Grupa: +48 662 450 470