Przyczepa dwuosiowa ZASŁAW 330TD DMC 350-750 MOCNA
Cena netto: 1 574,61 €
Wymiar wewnętrzny (cm): 330 x 150 x 35
Ładowność: 460 kg
DMC Min: 350 kg
DMC Max: 750 kg
Przyczepy ZASŁAW zajmują 3 miejsce w Polsce jeśli chodzi o ilość sprzedanych przyczep. Spośród konkurencji wyróżnia je to że są znacznie cięższe. Ponadto burty walcowane są na zimno co gwarantuje większą sztywność i wytrzymałość. Wszystkie elementy ramy cynkowane są ogniowo. ZASŁAW stosuje dla wyróżnienia poprzeczkę z ceownika przy połączeniu dyszla z ramą. Gwarantuje to większe bezpieczeństwo podczas eksploatacji przyczepy.
Wyposażenie standardowe
2 Osie KNOTT niehamowane (2x750kg)
Zaczep kulowy
Koła 155/70 R13
Koło podporowe z obejmą
Wewnątrz skrzyni uchwyty do mocowania ładunku
Rolki mocujące plandekę
Burty boczne demontowane
Przednia i tylna burta demontowana
Przednia i tylna burta otwierana
Dyszel wzmacniany półzamknięty
ZMIANA DMC - 50 zł brutto
Wyposażenie dodatkowe
Plandeka płaska kolor szary lub niebieski
Plandeka ze stelażem H1500mm (2 klapy otwierane)
Nadstawka burtowe 350mm
Nadstawki siatkowe 450mm
Nadstawki siatkowe 800mm
Drabinka przednia - ocynk ogniowy
Koło zapasowe 155/70R13
Wspornik koła zapasowego na dyszel
Wspornik koła zapasowego na burtę
CO WYRÓŻNIA PRZYCZEPY ZASŁAW NA TLE KONKURENCJI? CECHY I KORZYŚCI…
Wszystkie przyczepy ZASŁAW o DMC 750kg są znacznie cięższe od konkurencji. Dla przykładu:
Przyczepa o popularnej długości 2 metrów sprzedawana w PL i EU waży średnio 120kg lub mniej sprzedawane w szczególności w marketach. Nasza Przyczepa dla przykładu:
Agro line 205SU – 170kg To aż 50kg różnicy!
Idąc w kierunku większej przyczepy ta różnica jest jeszcze większa…
RAMA:
- WSZYSTKIE ELEMENTY RAMY CYNKOWANE OGNIOWO – rama, dyszel, słupki – brak korozji. Większość produkowanych przyczep w segmencie gdzie decyduje cena tzw „papierowych” dotyczy to całego rynku EU, wykonywane są z blachy cynkowanej, która nie gwarantuje tak dobrej ochrony.
Stal cynkowana (powszechnie stosowana) – grubość cynku od 15 do 25 mikronów
Stal ocynkowana ogniowo(rzadziej stosowana z uwagi na koszty) – od 60 do 120 mikronów
- OŚ KNOTT - DŁUGIE WSPORNIKI OSI PRZYKRĘCANE NA TRZY PUNKTY MONTAŻOWE. Takie połączenie gwarantuje jeszcze większą sztywność i wytrzymałość przyczepy niż w standardowo montowanych na dwa punkty u konkurencji. Z doświadczenia wiecie, że klienci przewożą znacznie więcej niż dopuszczalne DMC wynikiem tego są częste pękanie osi na wsporniku i dyszla.
- ZASŁAW STOSUJE POPRZECZKĘ Z CEOWNIKA PRZY POŁĄCZENIU DYSZLA Z RAMĄ – gwarantuje to zdecydowanie większe bezpieczeństwo podczas eksploatacji przyczepy Inne firmy do łączenia dyszla ze skrzynią przyczepy stosują blaszki, które pod większym obciążeniem pękają.
ZASŁAW STOSUJE JAKO BAZĘ SKRZYNI RAMĘ Z CEOWNIKA 2,5MM. Często firmy żeby zaoszczędzić nie stosują jako bazy ramy przyczepy. w najtańszych przyczepach na rynku EU często skrzynia w połączeniu z dyszlem tworzy funkcje ramy.
SKRZYNIA ŁADUNKOWA:
- WALCOWANE BURTY NA ZIMNO - JEDNA Z NAJWAZNIJESZYCH CECH WYRÓŻNIAJĄCA NASZĄ PRZYCZEPĘ W EUROPIE! - gwarantują to większa sztywność i wytrzymałość – szerokość 30mm i wysokości 350mm. Technologia zaczerpnięta z przyczep AGRO.
- ESTETYCZNE WYKOŃCZENIE z zewnątrz jak również wewnątrz nowej skrzyni przez zastosowanie nowego przetłoczenia burty – skrzynia ładunkowa zyskała szerokość i jest teraz większa o 1cm gdzie mamy do wyboru szerokość 122cm i 132cm.
- BURTY BOCZNE DEMONTOWANE – w standardzie montowane są w innowacyjny sposób rolki na burtach do zabezpieczenia plandeki. Zamontowane po skosie i schowane w profil burty jeszcze bardziej zabezpieczają zamontowana plandekę i minimalizujemy do zera przypadkowe zerwanie rolek mocujących.
- PRZEDNIA I TYLNA BURTA otwierana i demontowana;
- WYTRZYMAŁE ZACZEPY BURTOWE Z KOMENSACJĄ – ZB-04 jedne z najlepszych montowanych na rynku.
- UCHWYTY MOCOWANIA ŁADUNKU WEWNĄTRZ SKRZYNKI przykręcone do ramy, a nie prowizorycznie do burty.
- UCHYLNA SKRZYNIA ŁADUNKOWA
- W PRZYCZEPACH AL265SU IAL265T – przeznaczonych do bardziej wymagającej grupy klientów dla zwiększenia większej wytrzymałości dyszla, koło dojazdowe montowane jest centralnie pomiędzy dyszlami. Natomiast wysokość konstrukcji ramy przyczepy jest prawie dwukrotnie wyższa w stosunku do modelu bazowego AL205su. W ten sposób rama przyczepy jest bardzo wytrzymała
Informacja:
Opisy umieszczone na stronie pochodzą ze stron producentów oraz dystrybutorów, pomimo staranności przy ich umieszczaniu mogą zawierać błędy. Opisy oraz zdjęcia nie są więc podstawą do roszczeń wobec naszej firmy. Jeśli zauważą Państwo błąd w opisie prosimy o kontakt e-mailowy na adres sklep@mazzo.pl
- Ładowność (kg)
- 460
- DMC Min (kg)
- 350
- DMC Max (kg)
- 750
Możesz być również zainteresowany
Przyczepa jednoosiowa ZASŁAW 265SU DMC 350-750 uchylna MOCNA
Wymiar wewnętrzny (cm): 265 x 132 x 35
Ładowność: 550 kg
DMC Min: 350 kg
DMC Max: 750 kg
Przyczepa jednoosiowa ZASŁAW 205SU DMC 350-750 uchylna MOCNA
Wymiar wewnętrzny (cm): 205 x 122 x 35
Ładowność: 595 kg
DMC Min: 350 kg
DMC Max: 750 kg
Przyczepa dwuosiowa ZASŁAW 265T DMC 350-750 MOCNA
Wymiar wewnętrzny (cm): 265 x 132 x 35
Ładowność: 505 kg
DMC Min: 350 kg
DMC Max: 750 kg
Przyczepa dwuosiowa ZASŁAW 300TD DMC 500-750 MOCNA
Wymiar wewnętrzny (cm): 300 x 150 x 35
Ładowność: 480 kg
DMC Min: 500 kg
DMC Max: 750 kg
Przyczepa jednoosiowa ZASŁAW 235SU DMC 350-750 uchylna MOCNA
Wymiar wewnętrzny (cm): 235 x 132 x 35
Ładowność: 575 kg
DMC Min: 350 kg
DMC Max: 750 kg